کمک به بیماران خاص و معلولان، قاتل را از پای چوبه دار نجات داد ۳۲ فقره سرقت کابل برق در شهرک غرب مشهد کشف شد (۵ خرداد ۱۴۰۳) درگیری بر سر جای پارک باعث مرگ مرد ۶۰ ساله شد زلزله، آبدانان ایلام را لرزاند (۵ خرداد ۱۴۰۳) اختصاص خط ۶ سامانه ۱۹۰ به طرح جوانی جمعیت مهار آتش سوزی یک منزل مسکونی در بلوار جانباز مشهد (۵ خرداد ۱۴۰۳) طرح پوشش بیمه‌ای اتباع و مهاجرین خارجی مجاز آغاز شد شیرخوارگاه‌های خالی نتیجه زحمات شهید جمهور است ۱۰۰ عملیات اطفای حریق توسط آتش نشانان مشهدی طی یک هفته! تلاش آتش‌نشانان سه ایستگاه برای مهار آتش در یک واحد مسکونی سارقان ۱۰ میلیارد ریال طلا در سبزوار دستگیر شدند (۵ خرداد ۱۴۰۳) وزارت بهداشت: قیمت دخانیات در ایران بسیار پایین است قلیان اکسیژن چیست و چه تاثیری بر بدن می‌گذارد؟ ربودن مسافر جوان به‌خاطر تسویه‌حساب مالی در غرب تهران! رمزگشایی ۳۳۰ فقره سرقت در مشهد اسکان رایگان ۷ هزار و ۲۰۰ شرکت‌کننده در مراسم تشییع شهدای سانحه بالگرد در مشهد افزایش ۳۵ درصدی سفر به خراسان‌رضوی با خودروی شخصی (خرداد ۱۴۰۳) بهترین زمان مصرف قرص آهن چگونه می‌توان عادت استفاده از تلفن همراه قبل از خواب را ترک کرد؟ برنج شفته شده را چکار کنیم؟ | این اشتباهات باعث نرم‌تر شدن برنج می‌شود
سرخط خبرها

۲۷۸ اراذل و اوباش در تهران دستگیر شدند| توقیف ۱۲۵۳ خودرو به علت «دور دور»

  • کد خبر: ۱۱۰۶۱۴
  • ۰۹ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۲:۲۲
۲۷۸ اراذل و اوباش در تهران دستگیر شدند| توقیف ۱۲۵۳ خودرو به علت «دور دور»
رئیس پلیس پایتخت از دستگیری ۲۷۸ اراذل و اوباش و مزاحمین نوامیس خبر داد و گفت: ۱۲۵۳ خودرو که اقدام به دور دور و مزاحمت برای نوامیس می‌کردند، توقیف شدند.

به گزارش شهرآرانیوز، سردار حسین رحیمی، در حاشیه بازدید از نمایشگاه طرح اقتدار پلیس امنیت عمومی در جمع خبرنگاران افزود: اولین مرحله از طرح برخورد با اراذل و اوباش، گردن‌کشان، مزاحمین نوامیس در فضای حقیقی و مجازی توسط پلیس امنیت عمومی و پلیس فتا به مرحله اجرا گذاشته شد.

وی ادامه داد: این طرح‌ها در جهت انضباط جامعه و برخورد با مخلان نظم و امنیت اجرا می‌شود.

فرمانده انتظامی پایتخت با اشاره به اینکه برخورد با اراذل و اوباش و مراکز ترویج‌دهنده فرهنگ غربی و قمارخانه‌ها در دستور کار جدی پلیس پایتخت است، گفت: ۶۳ نفر از اراذل و اوباش سطح‌دار و عاملان تخریب و شرارت و ۲۲ نفر از اراذل و اوباشی که اقدام به حمل سلاح غیرمجاز می‌کردند، دستگیر شدند.

رئیس پلیس پایتخت افزود: همچنین ۲۲ نفر از اراذل و اوباشی که علاوه بر شرارت، اقدام به توزیع مشروبات الکلی و ۴۸ شرور که اقدام به فروش مواد مخدر و دارو‌های روانگردان‌ می‌کردند هم در مراکز قمار و فساد دستگیر شدند.

وی با اشاره به اینکه در این مرحله از طرح اقتدار، ۱۲۳ نفر از مزاحمین نوامیس دستگیر شده‌اند، گفت: به طور کلی ۲۷۸ نفر از اراذل و اوباش، فروشندگان سلاح سرد و گرم غیرمجاز، فروشندگان و نگهداران مهمات، گردانندگان مراکز قمار و … دستگیر شدند.

رحیمی بیان کرد: از این افراد ۲۰ قبضه سلاح جنگی و شکاری، ۹ شبه سلاح و ۱۲۳۸ عدد انواع فشنگ جنگی، ۵۶ قبضه سلاح سرد و ۱۰۳۸ لیتر مشروبات الکلی کشف شده است.

رئیس پلیس پایتخت با اشاره به اینکه هفت دستگاه خودرو و موتور از این افراد توقیف شده است، گفت: ۱۲۵۳ خودرو به علت مزاحمت و «دور دور» توقیف شده است.

رحیمی در پایان با اشاره به اینکه پلیس امنیت عمومی پایتخت ۱۳۰ عملیات پلیسی در این طرح انجام داده است، گفت: ۴۹ واحد صنفی مرتبط با توزیع مواد مخدر که پاتوق اراذل و اوباش و محلی برای شرارت بودند هم شناسایی و پلمپ شدند.

منبع: مهر

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->